Når det er tid til service har du mulighed for at benytte vores servicepartnere.
Så kan du få:
– Bragt bilen til og fra din arbejdsplads
– Sommerdæk & vinterdæk skift.
– Opbevaring af dine dæk
– Erstatning når serviceeftersyn bookes (fremgår af leasingkontrakt om erstatningsbil er tilvalgt ifm. almindeligt serviceftersyn)
Find nærmest servicepartner her. (vi mangler et link)
Med en serviceaftale er du forpligtet til at overholde de fremlagte serviceintervaller. Det er dit ansvar at der, uden forsinkelser, bliver udført reparationer som pontentielt kan medfølge følgeskade. Dertil tjek af olie ol. i henhold til servicehæftet.
Andre kør-videre-produkter, her i blandt påfyldning af sprinklervæske, olie og udskiftning af pærer og viskerblade mellem serviceeftersyn er ikke omfattet af serviceaftalen. (Det kan tilkøbes som ServicePlus)
Hvis ServicePlus er indeholdt, fremgår det af leasingaftalen.
ServicePlus er et tillægsprodukt til service/vedligehold, og indgår i leasingaftalen, såfremt dette er tilvalgt (fremgår af den enkelte leasingaftale). ServicePlus omfatter: Olie, pærer og viskeblade imellem serviceeftersynene.
Hvis erstatningsbil er indeholdt, fremgår det af leasingaftalen.
Erstatningsbil skal bestilles sammen med værkstedstid og omfatter billigste standard kategori. Leasingtager har 1 dags erstatningsbil i forbindelse med foreskrevne serviceeftersyn. Ekstra km, brændstof samt selvrisikofraskrivelse af forsikring bliver videre faktureret.
Såfremt erstatningsbil ikke fremgår af leasingkontrakten, tilbydes denne til værkstedets pris for en standard udlejningsbil inkl. 100 km eksklusiv brændstof og forsikring – dette medfører viderefakturering til leasingtager.